Odpowiedzi

2010-01-17T16:39:02+01:00
Mogę cześciej chodzić do kościoła, modlić się rano i wieczorem, przestrzegać dekalogu, uczestniczyć w lekcjach religi, spowiadać się, nie grzeszyc
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T16:39:20+01:00
Byc reigijnym, wierzyc w Boga, nie zapominac o modlitwie
By BÓg byl na 1 miejscu w twoim zyciu
poszezac wiedzeee
i byc chrzescijanem praktykujacym

mniej grzeszyc ;D

licze na naj ;*******
3 5 3