Odpowiedzi

2010-01-17T16:39:27+01:00
Bohater-odważna, niezwykle dzielna osoba
bohater- postać z utworu literackiego, filmu, sztuki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:39:30+01:00
Bohater
-bohater powieści, osoba pierwszoplanowa w książce
-osoba, która dokonała czegoś nie możliwego, pomogła , uratowała istnienie
1 5 1
2010-01-17T16:39:47+01:00
1. Bohater - człowiek prawy, pomocny, honorny, odważny
2. Osoba o nadludzkich zdolnościach, np. o niesamowitej sile, szybkość itp. (bohaterowie mitologiczni itd.)