Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T16:40:32+01:00
Straszny dwór
Halka
Paria
Te trzy są najsłynniejsze
24 3 24
2010-01-17T16:45:32+01:00
- Halka (premiera wersji 2-aktowej 1848, wersji 4-aktowej 1858)
- Sen Wieszcza (nieukończona, pisana w latach 1852-1853)
- Flis (premiera 1858)
- Rokiczana (nieukończona, pisana w latach 1858-1859)
- Hrabina (premiera 1859)
- Verbum nobile (premiera 1861)
- Straszny dwór (premiera 1865)
- Paria (premiera 1868)
- Sielanka (nieukończona, pisana ok. 1848)
24 4 24