Odpowiedzi

2010-01-17T16:42:11+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T16:44:18+01:00
1.Mojżesz ł prawdopodobnie w XIII-XII wieku p.n.e. (według Biblii 120 lat).
2.Salomon (zm. około 931 p.n.e)
3.Jezus ur. ok. 8 -4 p.n.e., , zm. ok. 30-33 n.e
4.Konstantyn Wielki (ur. 27 lutego 272 w Niszu, dziś Serbia, zm. 22 maja 337)
1 5 1
2010-01-17T16:45:56+01:00
Z tego co widze i przeczytałem to juz sam sobie napisałeś odpowiedz:)