Bardzo prosiłabym o rozwiązanie tego zadania.
Oblicz:
a) sumę pięćdziesięciu składników, z których każdy jest równy (-5),
b) sumę trzydziestu pięciu składników, z których każdy równy jest (-5),
c) 100 - 26 + 27 - 84 + 85 + 76 - 75

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T18:54:33+02:00
A)(-5)*50=(-250)
b)(-5)*35=(-175)
c)=103
2009-09-28T18:55:06+02:00
A) -5*50 = -250
b) -5*35 = -175
c) 100 - 26 + 27 - 84 + 85 + 76 - 75 = 100 + 1 + 1 + 1 = 103
2009-09-28T18:55:34+02:00
A) sumę pięćdziesięciu składników, z których każdy jest równy (-5)
50*(-5)=250
b) sumę trzydziestu pięciu składników, z których każdy równy jest (-5)
35*(-5)=-175
c) 100 - 26 + 27 - 84 + 85 + 76 - 75 =100+27+85+76-26-84-75=288-185=103