Odpowiedzi

2010-01-17T16:55:35+01:00
W haiti był wielki wstrząs(trzęsienie ziemi),
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:08:54+01:00
Justyna Kowalczy wygrała Tour De Ski.

W II turze wyborów prezydenckich w Chorwacji Ivo Josipović pokonał Milana Bandića .

Trzęsienie ziemi w Haiti - 7 stopni w skali Richtera.

Na Ukrainie rozpoczęły się wybory prezydenckie.

W Chile rozpoczęła się II tura wyborów prezydenckich.
2 4 2
2010-01-17T22:25:57+01:00
Trzęsienie ziemi w Haiti
Wybory prezydenckie na Ukrainie