Podaj nazwy obiektów geograficznych na podstawie krótkiego opisu:
1. Cieśnina między Hiszpanią a Marokiem
2. Obszar między Budziszynem a Berlinem zamieszkany przez ludność słowiańską
3. Cieśnina łącząca Morze Czarne z Morzem Marmara
4. Republika w Europie, w której głównym dochodem jest turystyka i emisje znaczków pocztowych
5. Wysepka na Morzu Północnym, znana jako stacja wielkich przelotów ptaków.

3

Odpowiedzi

2010-01-17T17:03:11+01:00
1.Cieśnina Gibraltarska
2.Serbja
3.Cieśnin BosforBosfor
4.Republika Cypru
5.Cypr
2 2 2
2010-01-17T21:40:43+01:00
1. Cieśnina Gibraltarska
2. - Nie Serbja jakaś tam.
3. Cieśnina Bosfor
4. Monako
5. Sylt
od kiedy Cypr jest tam?
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T22:44:58+01:00
1)Cieśnina Gibraltarska
2)To napewno nie Serbja ;)
3)Cieśnina Bosfor
4)Monako
5)Sylt
Właśnie od kiedy Cypr jest na M.Północnym ;)
to raczej M.Śródziemne. xd