Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:07:54+01:00
Dusza:
1. po śmierci ciało się rozkłada i to, co było w nas za życia piękne ulega zniszczeniu
2. dusza "kształtuje" każdego cżłowieka, czyli nadaje mu oryginalności. człowiek może wyglądać identycznie do innego człowieka, ale nigdy nie bd się zachowywać tak samo
3.

nie mam już pomysłów ;/ xddd
mam nadzieję, że chociaż troszeczkę pomogłam
2010-01-17T17:08:24+01:00
1. Dusza jest czymś ważnym dla nas , dzięki niej rozumiemy świat jaki jest między nami
2. Możemy zrozumieć tajniki naszego serca (np)
3. Nasza dusza jest "stwarzana" na przykład Boga