Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:09:10+01:00
Przemysł metalurgiczny, jedna z ważniejszych gałęzi przemysłu przetwórczego, zajmująca się przygotowaniem wydobytych z ziemi rud do uzyskania z nich czystego metalu, rafinacją metali, ich obróbką cieplną , odlewaniem w celu nadawania im określonych kształtów oraz produkcją stopów.

ale to jest z internetu to nie wiem czy chcesz
2010-01-17T17:09:28+01:00
Przemysł metalurgiczny, jedna z ważniejszych gałęzi przemysłu przetwórczego, zajmująca się przygotowaniem wydobytych z ziemi rud do uzyskania z nich czystego metalu, rafinacją metali, ich obróbką cieplną i chemiczno-cieplną odlewaniem w celu nadawania im określonych kształtów oraz produkcją stopów.
2010-01-17T17:09:50+01:00
Przemysł metalurgiczny, jedna z ważniejszych gałęzi przemysłu przetwórczego, zajmująca się przygotowaniem wydobytych z ziemi rud do uzyskania z nich czystego metalu, rafinacją metali, ich obróbką cieplną i chemiczno-cieplną (hartowanie itp.), odlewaniem w celu nadawania im określonych kształtów oraz produkcją stopów. Wyróżnia się dwa działy przemysłu metalurgicznego:

1) hutnictwo żelaza i stali

2) hutnictwo metali nieżelaznych

Trochę długiee..

Mam nadzieje że pomogłam :))