Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:10:37+01:00
X-ilość otrzymanych punktów z cz. matemat.
y-ilość uzyskanych punktów z cz. humanistycznej

y=x+25%x=x+0,25x=1,25x

x+y=63
x+1,25x=63
2,25x=63
x=63:2,25
x=28

y=63-28=35
odp. uzyskał z testu humanistycznego 35, a z matematycznego 28 punktów.
1 2 1
2010-01-17T17:13:10+01:00
X = test mat.-przy.
x+25%x = test hum.

x+x+¼x=63
2¼x= 63
x=28

28×¼= 7
28+7=35

Odp. Maciek z testu matematycznego- przyrodniczego zdobył 28 punktów, a z humanistycznego 35.