Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:12:36+01:00
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam C (A) (d) G
Sto lat, sto lat niech żyje, żyje nam G C
Jeszcze raz, jeszcze raz nich żyje, żyje nam C F
Niech żyje nam F7 C

Niech mu gwiazdka pomyślności C
nigdy nie zgaśnie F C
Nigdy nie zagaśnie F C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G C
Jak się z nami nie napije niech się pod stół skryje F C G7 C

moze być?
11 3 11
2010-01-17T17:12:57+01:00
C d
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam!
G C
Sto lat, sto lat, niech żyje, żyje nam!
C C7 F
Jeszcze raz, jeszcze raz, niech żyje, żyje nam!
G C
Niech żyje nam!

C F C F C
Niech mu gwiazdka pomyślności, nigdy nie zagaśnie, nigdy nie zagaśnie,
d G C A d G C
A kto z nami nie wypije, niech go piorun trzaśnie.
d G C A d G C
A kto z nami nie wypije, niech go piorun trzaśnie.

1 5 1
2010-01-17T17:14:33+01:00
C (A) (d) G
G C
C F
F7 C

C
F C
F C
F C G C
F C G7 C
1 1 1