Odpowiedzi

2010-01-17T20:37:02+01:00
Iść do szkoły to przyjemność,
chociaż czasem uszy więdną.
Nauczyciel nas pilnuje,
czy czasami nikt ie pluje.
Każdy tu się pilnie uczy,
by nie nosić pęku kluczy,
lecz najbardziej wyczekany
to jest czerwiec ukochany.
Każdy czeka na wakacje,
bo ma czas na wariacje.
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:43:57+01:00
Ach te nasze stroje szkolne,
dla nas są niewiarygodne.
Są przykrótkie kamizelki
na nich kończy się styl wielki.
Nasz budynek jest za mały,
w korytarzach się zderzamy.
Boisko to dobre mamy,
bo jet asfalt, gdzie nogi zdzieramy.
Gdy już któraś noga zdarta,
pierwsza myśl to pielęgniarka.
O przepraszam co za ściema,
pielęgniarki nigdy nie ma.
Jak więc widać
uczeń woła "nasza szkoła jest wesoła".



a to druga satyra

W naszym pięknym mieście

O czym wszyscy wiecie

Jest chyba najlepsza

Szkoła na tym świecie



2. Chociaż trochę mała

Uczniów jest tu wiele

Są też oczywiście

Tu nauczyciele



3. Bardzo trudnych rzeczy

Oni nauczają

I nam biednym uczniom

Życie uprzykrzają.




A to jeszce jedna


SZkoła nasza wesolutka zawsze z rana jest czyściutka. Wszystkie dzeci w niej bigaja no i nogi Podkładają.

a duzo takich mjasz na http://polzartempolserio.blox.pl/2009/06/Satyra-na-szkole.html
3 5 3
2010-01-18T01:10:29+01:00
". Pani psycholog
Ciężko pracuje
I w każdym uczniu
Coś dobrego znajduje"
Tak jak ja;)
"Szkoła jest ciekawa
Lecz rządzą wakacje
To jest jasna sprawa"
6 4 6