Odpowiedzi

2010-01-17T17:50:39+01:00
4 + 6 : 2 × 623 - 76 × 23 : 6 + 89 × 65 - 75 × 123 : 9 - 87 + 1234 - 2 × 34 : 90 × 675 - 32 + 78 × 42 - 5 × 32 : 2 + 7530 - 1 = 4 + 1869 - 291,3 + 5785 - 1025 - 87 + 1234 - 510 - 32 + 3276 - 80 + 7530 - 1 = 17 671,7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:12:21+01:00
4 + 6:2*623 - 76*23:6 + 89*65 - 75*123:9 - 87 + 1234 - 2*34 : 90*675 - 32 + 78*42 - 5*32:2 + 7530 - 1 =
= 4 + 3*623 - 1748:6 + 5785 - 9225:9 - 87 + 1234 - 68:60750 - 32 + 3276 - 160:2 + 7530 - 1 =
= 4 + 1869 - 291,3 + 5785 - 1025 - 87 + 1234 - 510 - 32 + 3276 - 80 + 7530 - 1 =
= 17671,6666666667 w przybliżeniu 17671,7

Juz wiem co źle zrobiłam, teraz jest dobrze

Liczę na najjj :)