Odpowiedzi

2010-01-17T17:16:55+01:00
- żyje tak jak my na tym świecie
- pije
- je
- mówi
- chodzi
- nie jest "robotem", że wszystko szybko zrobi
- ma swoją "wytrzymałość nerwową"
- może mieć złe i dobre dni

itp. itd. ;ppp
2010-01-17T17:17:11+01:00
Czasem zlituje sie nad uczniem i zamias postawic 3 wstawia 4, okazuje uczucia, ma potrzeby tak jak inni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:17:50+01:00
Nauczyciel jest również człowiekiem,ponieważ uczył się tak jak my i musiał również wykonywać te same obowiązki co każdy uczeń.Nie każdy nauczyciel jest zły czy podstępny itd. są również dobrzy, którym zależy, na tym aby wszyscy jego uczniowie dostali dobrą ocenę.