Odpowiedzi

2010-01-17T17:21:23+01:00
1. Łączyła ich wielka miłość. Była dozgonna. Zrobiliby wszystko, by być ze sobą.
2. Nie sądzę. Po pierwsze teraz ludzie nie trują z miłości tylko rzucają się z mostu. Po drugie teraz nie można wchodzić dziewczynie na balkon, bo ona by chłopaka zrzuciła. Po trzecie,teraz wierzy się w happy end.
lol xd
1 2 1
2010-01-17T17:23:40+01:00
1. Uczucie było w miarę mocne, ale Romeo jest strasznie kochliwy i z tego powodu ich miłość mogłaby długo nie przetrwać.

2. Mogła by przetrwać bo w końcu wybór małżonka dla Julii podejmowała by ona sama, a nie jej rodzice- dlatego bez żadnych przeszkód mogliby być razem. Nie musieli by kombinować nad innym rozwiązaniem i nie doszłoby do śmierci.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:39:07+01:00
1) Ich miłość była wielka, piękna, dozgonna, zakazana, aż do śmierci, niezniszczalna. Byli w stanie zrobić wszystko, by być razem, o czym świadczy czyn Julii. Nie widzieli poza sobą świata, dzięki tej miłości wyzbyli się nienawiści, jaką żywiły do siebie oba rody.

2) We współczesnym świecie ich miłość nie skończyłaby się tak samo. Ludzie są bardziej tolerancyjni. Po za tym w dzisiejszym świecie rodzice nie wybierają swoim dzieciom małżonków. Gdy skończyliby 18 lat nie musieliby być już posłuszni swoim rodzicom.
1 4 1