Odpowiedzi

2010-01-17T17:28:09+01:00
Moje pragnienia inaczej można nazwać marzeniami. Mam wiele marzeń i zdaję sobie sprawę z tego że wszystkich nie dam rady spełnić. Zacznijmy od tych które mogłabym na chwilę obecną spełnić. Chciałabym mieć lustrzankę cyfrową. Uwielbiam robić zdjęcia. Szczególnie przyrody. Bliskie memu sercu jest fotografia makro tzn. że na zdjęciach możemy dojrzeć to co na pierwszy rzut oka nie jest widoczne. Wiem jednak że muszę ponieść tu koszty, niekoniecznie bardzo duże, ale zawsze jakieś. Następnym moim marzeniem jest odbyć podróż do Australii. Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się ten kraj. Chciałabym także zwiedzić całą Europę, wiadomo że z lustrzanką. Gdy dorosnę chciałabym ukończyć farmację. Farmacją nierozłącznie wiąże się z chemią - przedmiotem, który lubię. W związku z tym chciałabym pracować w miejscu gdzie wyrabiane są leki. To są właśnie moje pragnienia na chwilę obecną. No i na chwilę obecną to jest jeszcze pragnienie wody. ;)

Zmieniony temat zadania ?
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:32:59+01:00
Ludzie w życiu są spełnieni, wtedy gdy spełnią się ich marzenia. Jetem pełna nadziei że i moje pragnienia się spełnią. Chciałabym skończyć szkołę a później znaleźć miłość mojego życia z którą spędzę resztę moich dni. Albowiem nie ma nic smutniejszego niż życie w samotności. Mim marzeniem jest odwiedzić jakiś ciekawy zakątek na świecie. Zobaczyć coś, czego inni jeszcze nie widzieli. Nigdy nie byłam w ciepłych krajach i właśnie tam chciałabym się znaleźć. Chcę zobaczyć jak to jest wygrzewać się w blasku słońca i chłodzić swoje ciało w wodzie oceanu. Pragnę ujrzeć coś czego jeszcze nie widziałam, a później wrócić do miejsca gdzie będę mogła spokojnie spędzić starość. Nie ma nic przyjemniejszego niż czuć się w życiu spełniona. Mam nadzieję, iż osiągnę swoje życiowe cele i moje pragnienia zostaną spełnione.
17 1 17