Odpowiedzi

2010-01-17T17:36:52+01:00
Zmierz wymiary swojego pokoju.
Pamietaj, że 1m=10dm,
Zamień metry na decymetry. pomnóż wszystkie wymiary:
Wysokość x szerokość x długość
pamiętaj, że 1dm³=1l
czyli przy wymiarach, np.:
2,5m x 3m x 4m = 25dm x30dmx40dm=300dm³=300l [powietrza]
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T17:38:30+01:00
Musisz znac wymiary danego pomieszcenia, w ktorym chces zobliczyc ile litrow tlenu sie zmiesci


Zamień metry na decymetry. pomnóż wszystkie wymiary:
Wysokość x szerokość x długość


Zapamietaj :
Pamietaj, że 1m=10dm

pamiętaj, że 1dm³=1l

Licze na naj ;**********