Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T17:37:02+01:00
Poezję trzeba czytać wolno i ze zrozumieniem. Zatrzymywać się na przecinkach, krpkach i innych znakach interpunkcyjnych. Trzeba wczuc się w rolę i czytać z serca czyli jakbyś tam była.
5 4 5
2010-01-17T17:39:51+01:00
Poezję nalezy czytać spokojnie, z akcentem i z przejęciem. Należy ją cztać tak, aby słuchacze byli w pełni skupieni na czytającym. Wyrazistość i skala głosu też są bardzo ważne.
5 4 5