Odpowiedzi

2010-01-17T17:35:00+01:00
Robiac rachunek sumienia codziennie mozemy zauwazyc bledy popelnione w ciagu dnia. nastepnego dnia bedziemy mogli poprawic swoje zachowanie z poprzedniego dnia :):)
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:35:59+01:00
Ponieważ, łatwiej będzie nam zapamiętać grzech, oraz będziemy następnego dnia próbowali ich unikać. Zapamiętamy sobie co wczoraj zrobiłam złego, jak dzisiaj będę chciała to zrobić, przypomnę sobie, że jest to niedobre.
55 4 55