Odpowiedzi

2010-01-17T21:04:51+01:00
Gdy będe miał/miała 40 lat to będzie przecudowne życie.będe miała wspaNIAŁY DOM Z OGRODEM,DZIECI,BĘDE CHODZIŁA DO PRACY.MOIM ZAWODEM BEDZIE ADWOKAT NP...
MOIM CHOBBY BEDZIE-------.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T21:05:51+01:00
Moje życie w wieku 40 lat będzie wyglądało tak jak mojego taty teraz. Będę musiał chodzić do pracy i zarabiać na dom,chleb,rodzinę. W wieku 40 lat chciałbym pracować w telewizji jako komentator sportowy, ponieważ lubię sport. W wiek 40 lat będę odwiedzał moje rodzeństwo i będę pewnie się lepiej z nimi dogadywać niż teraz. Będę codziennie rano prosił żonę, aby poprawiła mi krawat i będę siadał do własnego, wymarzonego samochodu. Będę szczęśliwy i zadowolony z życia ;)
1 5 1