Pisze to dla tego, że nie mam czasu żeby to robić.. ;)

Napisz krótki, humorystyczny tekst o sobie, w którym przedstawisz jedną z posiadanych zalet. W tytule pracy podaj nazwę cechy i swoje imię, np. "o odwadze sławnej Małgorzaty"

Prosze o pomoc ;D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:48:38+01:00
,,O Mojej Odwadze''
Napiszę sobie pamiątkę,
bo dostałam dzisiaj piątkę,
ale, że uradłam spinki,
nie napiszę tu jedynki:):):)
1 5 1
2010-01-17T17:54:56+01:00
Szczera chwalipieta co imienia nie pamięta
kazdy szczerośc osbie ceni
jej najwiece we mnie jest
ja nie chwale przeciesz sie!
nikt nie lubi tachi dzieci
wiec najlepiej zmienie sie..

Może ci się przyda ;)



1 4 1