PLIS!!!PLIS!!!PLIS!!!PLIS!!!PLIS!!PLIS!!!

podaj po 2-3 przykłady:
a)przedmioty,
b)uczuć,
c)cech człowika
-które mają dla ciebie najwikszą wartość.

___________________________________________________________________
Połącz wybrane rzeczowniki i przymiotniki z wybranimi wyrazami,tworząc około 10 zwiąsków dwu-lub trzywyrazowy.
rzeczowniki i przymiotniki:
wartość,warto,wartościowy,bezwartościowy,wartościowa,
przewartościowa,wartościownie.wartościujący

wyrazy:
pozytywny,negatywny,materialny,duchowy,kulturalny,moralny,uznawany
mieć,przedstawiać,stanowić,posiadać,tworzyć,niszczyć,szukasz,cenić
ocena,wybór,świa,poczucie,hierarchia,znajomość
człowiek,cecha,wypowiedż,spostrzezenie,sztuka,muzyka,rzeżbia,utwór,uczeń

Wzór:mieć poczucie wartości



2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T10:15:23+01:00
Zad 1.

a) przedmioty - album ze zdjeciami mojej rodziny, pamiętnik

b) uczuć - miłóść, przyjąźń

c) cech człowika- prawdomówność, wierność, uprzejmość



Zad.2

*posiadać hierarchia wartości

*wartościowy uczeń

*wartościowe spostrzerzenie

*negatywny człowiek

*duchowna rzeżba

*pozytywny wybór

*pozytywnie cenić człowieka

*uznana wypowiedź

*pozytywny wybór

*materialna sztuka



Ps.Mam nadzieje,że pomogłam:)
1 5 1
2010-01-18T14:40:25+01:00
1. ;))
a)przedmioty,
telefon,album ze zdjęciami,telewizor
b)uczuć,
przyjaźń,miłość,współczucie
c)cech człowieka,
prawdomówny,wrażliwy,mądry
1 5 1