Odpowiedzi

2010-01-17T17:43:38+01:00
1-darzyć innych miłością , nie odrzucać ich miłości.
2-Cieszyć się ze wszystkimi . rodzina , przyjaciółmi ze szczesliwych wydarzeń.
3-Darzyć innych uprzejmością , nie kłucic się.
4-być cierpliwym dla innych nawet jesli to jest trudne
5-darzyc innych uprzejmoscia , pomagac im.
6-pomagac biednym, chorym.
7-byc wiernym Bogu,rodzinie,mężowi/żonie.
8-byc opanowanym w kazdej sytuacji nie dac sie zwieść.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:16:13+01:00
1.miłość-dzielić się nią z innymi,ukazywać ją innym
2.radość-w byciu miłych dla wszystkich ,a wtedy na pewno ktoś się odwdzięczy i sprawi przyjemność nam typu prezentu z okazji
3.pokój-być dla wszystkich uprzejmym by nie mieć wrogów
4.cierpliwość-zająć się jakimś zajęciem które wymaga dużo czasu ale skutki tego będą ciekawe więc trzeba będzie dotrwać do końca (np. origami)
5.uprzejmość-obdarowywać wszystkich wokół uprzejmością
6.dobroć-być życzliwym i pomocnym wobec ludzi wokół
7.wierność-trzeba być wiernym np. przyjacielowi,że nie opuści się go pomimo jego upadków lub błędów
8.łagodność-ni używać przemocy i wulgaryzmów
9.opanowanie-nie dać się wytrącić z równowagi np. kogoś ignorować jeśli zamierza nam dokuczać

2 5 2
2010-01-17T22:40:26+01:00
1. Darzyć innych miłością.
2.Cieszyć się z innymi.
3. Nie kłócić się, nie mieć wrogów.
4.Robić coś precyzyjnie, gdy wymaga dużo czasu.
5.Być uprzejmym.
6.Być życzliwym.
7.Trzeba wierzyć w Boga.
8.Nie bić się.
9.Trzeba panować nad sobą i nie dać sobą manipulować.
1 5 1