A więc .
praca domowa z wosu.
1.Przeprowadź badanie opinii publicznej na wybranej grupie(30osób) poprzez ankiete na dowolny temat. Podsumuj wyniki.

proszę o jakieś tematy , pytania do wybranego tematu .
nie proszę o zrobienie całej pracy za mnie (miło by było ale niestety) ale chociaż pomoc.

mam nadzieje że mi pomożecie :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:46:43+01:00
Jaki kolor lubia najbardziej
albo w jaki miesiącu sie urodzili
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T17:47:26+01:00
Zapytaj sie jakiego aktora lub aktorke lubią najbardziej
albo piłkarza
1 1 1
2010-01-17T17:48:02+01:00
Przykładowe tematy:
Wybory - Czy uważasz, że Donald Tusk zostanie prezydentem w najbliższych wyborach?
Zdrowie - Czy jesz w fastfoodach częściej ni ż raz na dwa tygodnie?
Higiena - Ile razy dziennie się myjesz?
1 3 1