Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:52:32+01:00
Etyn: C2H2 = 12u*2+1u*2=26u

26u-100%
24u-xC%
xC%=24u*100%/26u=92,3%
xH%=100%-92,3%=7,7%

2]
a)--2---C2H2+--5--O2---->---4----CO2+--2--H2O----
b)---2--C2H2+----O2---->---4----C+---2 H2O-----
c)----2--C2H2+-3--O2----> 4 CO+---2 H2O-------
2010-01-17T17:57:12+01:00
Tutaj dałam bo nie moge w załączniku dodać
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4dab04ca45d24c71.html