Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:52:39+01:00
A więc moim zadaniem zyjemy teraz w tym wieku który jest XXI pponieważ hmmm... Są nowe bardzo ciekawe wynalazki , urzadzenia którch wczeniej nie było chociaż czasem wydaje sie ze zyjemy w XXV w.
2010-01-17T17:52:48+01:00
Zyjemy w wieku który jest i troche dobry i troche zły . Zł jest dlatego że mamy bardzo duzo młodzieży która robi dużo zamieszania w tym całym otoczeniu , ale wiek XXI jest takze dobry dlatego ze nie dzieje sie nic takiego powaznego jak np wojna czt tym podobne zeczy