Odpowiedzi

2010-01-17T17:53:57+01:00
Sepsą można się zarazić przez:
-nie myciem rąk
-picie z tych samych pojemników
-lizanie tych samych lizaków
-dawanie macha

Hiv
-głównie drogą płuciową
- przez krew (czyli ukłucie zakażoną igłą na przykład)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T17:54:15+01:00
HIF-em można się zarazić podczas stosunku płciowego, jeżeli jedna osoba z dwóch ma HIF, to druga automatycznie też.Przez krew się też można zarazić sepsą i Hif-em