Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:03:44+01:00
Formacja roślinna: wiecznie zielony, wilgotny las równikowy

rośliny: heban, mahoń, balsa, kauczukowiec, palmy,liany, paprocie, epifity np. storczyki, mchy.

zwierzęta: okapi, koczkodany, gibbony, leniwce, goryle, papugi, kolibry, komary, nietoperze.

gleby:czerwono-żółte, czerwonoziemy,żółtoziemy, laterytowe.
1 5 1
2010-01-17T18:04:23+01:00
Rośliny: wiecznie zielony las równikowy lub sawanna zależy liany epifity
gleby laterytowe
zwierzęta motyle goryle owady np.termity mrówki ptaki żaby pająki skorpiony modliszki
1 5 1