Odpowiedzi

2010-01-17T18:05:34+01:00
Mój ulubiony sakrament to chrzest. Przez chrzest wstępujemy do Bożej rodziny. Gdy zostaniemy ochrzczeni będziemy mogli przyjąć kolejne sakramenty. Tak jak nasi przodkowie będziemy należeć do kościoła. W przyszłości będziemy mogli wziąć ślub kościelny i przyjąć bierzmowanie.

Nie wiem co jeszcze..
62 4 62
2010-01-17T18:06:42+01:00
Sakramenty świetę to dla mnie pewnien znak wiary i miłości do boga ale także sposób przekazania Łaski Bożej.Dla mnie każdy z sakramentów jest ważny jak dla każdego chrześcijanina.Mój chrzest już minął czyli jeden z sakramentów zaliczyłam.Przedmną kolejny sakrament Bierzmowanie.Jest to ważny sakrament gdyż przyjmę Ducha świetego.Myślę że nie mam ulubionego sakramentu bo chyba nie można takiego mieć gdyż dla chrześcijan każde z siedmiu sakramentów powinny być ważne i ulubione.





nie dałam rady więcej wymyślić ale myślę że się przyda:D:D
69 4 69
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:08:07+01:00
Sakramenty to widzialne znaki, które ustanowił Chrystus i przez które daje ludziom niewidzialną łaskę bożą.Moim ulubionym sakramentem jest Chrzest. To właśnie dzięki niemu stałam się dzieckiem Bożym.W ten sposób człowiek staję się chrześcijaninem i może przyjmować inne sakramenty.Obrzęd ten udzielany jest przez polanie głowy wodą i wypowiedzenie słów: Ja ciebię chrzczę w imię Ojca i Syna i Ducha Świętego.Jest to bardzo piękny sakrament gdyż wiąże się z nim nadanie imienia oraz obranie swoich chrzestnych. Mysle ze pomoglam :)
38 4 38