Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T18:06:39+01:00
Boże dziękuję ci za to,
że poczałłes pierwszych rodziców,
ktorzy dali mi życie ;***

Dziękuję ci za kazdy dzień spedzony razem z toba ,
za te chmury, słońce, las
za ten deszc co na nas pada i za te słońce.

Po prostu za wszystkoo
bo tak bardzo cię kocham



Licze na naj ;******
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:11:48+01:00
Boże, który jesteś w niebie i patrzysz na mnie z góry..
Dziękuję Ci za tą miłość,
za te szczęście,które dostałam od Ciebie Panie
Dziękuję zą ten spokój w sercu,
za ten codzienny uśmiech na twarzy,
Dziękuję za te piękne chwile, którymi mnie obdarowałeś
a przede wszytskim za to, że życie dałeś!
Dziękuję, że o mnie nie zapomniałeś..
3 3 3