Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:14:10+01:00
X - krawędź podstawy domu
x + 3 - krawędź działki

Od pola działki odejmiemy pole podstawy domu i otrzymamy pole chodnika.

(x+3)^2 - x^2 = 105
x^2 + 6x +9 - x^2 = 105
6x + 9 = 105
6x = 96
x = 16 [m] (krawędź podstawy domu)

x + 3 = 19 [m] (krawędź działki; dom + chodnik)
2010-01-17T18:15:27+01:00

105 ÷ 1,5 ≈ 70
70 ÷ 4≈ 17,5
17,5 ₋ 1,5 ≈ 16
Długość boku 16 m