Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T18:13:00+01:00
Jezusku konasz,
to wsyztsko przez nas
prosze cie o zdrowie mojej rodziny
by nikomu nic sie nie staloo
bede grzeczna obiecuej!



licze na naj ;**
2010-01-17T18:33:34+01:00
Panie Boże, proszę Cię byś ochraniał moich bliskich przed wszelkimi nieprzyjemnościami i przykrym. Amen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:20:35+01:00
Panie ,
Dobry pasterzu ty dałeś nam życie .
Pobłogosław moją kochaną rodzine - nwzmacniaj ją duchowo i fizycznie .
Pomóż mi osiągnąć życie wieczne .
Amen