Powiedz zdania prawdziwe

a. Chrześcijanie wierzyli , że za dobre życie i cierpienia na ziemi otrzymają nagrodę po smierci .
b.Jezus Chrystus obiecywał , że wyzwoli Żydów spod wladzy Rzymian .
c.Pismo Święte sklada się ze Starego i Nowego Testamentu .
d.Biblię żydowską tworzą księgę Starego i Nowego Testamentu .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:24:37+01:00
2010-01-17T18:48:08+01:00
A=wydaje mi się ze tak
b=nie wiem
c=napewno tak
d=nie wiem
4 4 4