O co chodzi? jestem w piatej klasie i jestem dyslektykiem i nie rozómiem tego :(.

podkresl w wierszu epitety razem z wyrazami okreslającymi.

po szerokim niebie
wicher chmury goni
jak po pustym stepie
tabum czarnych koni

biegna dzikie konie,
pochylily głowy,
złote iskry krzeszą
stalowe podkowy.

dzieki.!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:21:56+01:00
Po SZEROKIM NIEBIE
Wicher chmury goni
Jak po PUSTYM STEPIE
Tabum CZARNYCH KONI

Biegną DZIKIE KONIE,
Pochyliły głowy,
ZŁOTE ISKRY krzeszą
STALOWE PODKOWY.

Mam nadzieję, że pomogłam. Też to miałam, ale w tej klasie (w szóstej). :)
1 5 1
2010-01-17T18:23:24+01:00
Napisze ci wszystkie epitety :P
Szerokim niebie
pustym stępie
czrnych koni
dzikie konie
złote iskry
stalowe podkowy :P
to wszystkie
2010-01-17T18:23:27+01:00
Epitet - inaczej przymiotnik .

szerokie ( niebo)
pustym (stepie)
czarnych(koni)
Dzikie (konie)
złote (iskry)
stalowe(podkowy)

W nawiasach rzeczowniki- wyrazy określające)