Odpowiedzi

2009-09-28T19:17:41+02:00
Skoro co godzine 30 minut przerwy, w 4 godzinach sa 2 godziny przerwy. 2x4=8 kilometrów w ciągu 4h.
  • emmo
  • Rozwiązujący
2009-09-28T19:19:05+02:00
12 km poniewaz co 30 min jest przerwa i odchodzi jedna godz
3*4 = 3 godz
i dwie przerwy po 30 min = 1 godz
co razem daje 12 km w cigu 4 godz
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T19:24:40+02:00
1h
0,5h
1h
0,5h
1h
Szli 3 h i mieli h odpoczynku
Przez 3 h marszu przebyli 3*4 = 12 km
przeszli 12 km