Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:28:44+01:00
Przystosowanie ryb do życia w wodzie:
Opływowy kształt ciała, ciemniejszy grzbiet jaśniejszy brzuch, łuski, pęcherz pławny, linia naboczna, skóra i skrzela jako narzędzia wymiany gazowej.
  • hoho
  • Początkujący
2010-01-17T18:29:50+01:00
1.Ryby oddychają skrzelami.
2.Mają ogon i płetwy co umożliwiają pływanie.
3.Żywią się glonami lub innymi mniejszymi rybami.