Odpowiedzi

2010-01-17T18:30:19+01:00
Dlatego że większość to znaczy niemcy nie chcieli mieć kłopotów na swojej ziemi uważali że polska w końcu przecież w polsce bili uważali że jest tu najlepiej
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:53:08+01:00
Obozy przeznaczonę były głównie dla Żydów. W Polse było jest ich najwięcej ( po Romansie Karzimierza Wielkiego z Żydówką ) Dzięki temu koszta transportu były mniejsze.
3 3 3