Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:31:34+01:00
Zarodziec malarii- w krwinkach czerwonych zarodziec malarii rozmnaża się bezpłciowo.
rzęsitek pochwowy-żyjący w pochwie kobiet oraz w cewce moczowej meszczyzn.
świdrowiec gambijski- wywołuje uczłowieka śpiączke która wywołuje śmierć.
lejszmania- wywołuje choroby skóry
2010-01-17T18:34:11+01:00
Świdrowiec gambijski- śpiączka afrykańska
Swidrowiec nagany- choroby bydła i koni
Lamblia jelitowa- lamblioze
Rzęsistek pochwowy- swiąd pochwy
toxoplazmoza gondii- toksoplazmoza
szparkosz okrężnicy- powoduje choroby jelita grubego
plasmodium- malaria
pełzak czerwonki- czerwonka amebowa
2 5 2