Mam napisać jakim jestem zwierzęciem ze względu na charakter. To nie ma być charakterystyka(Czyli że jak to niby zrobić?!). Np. Jak ktoś jest uparty to jest baranem ale trzeba to jakoś opisać. Wy nie opisujcie, ja wam podam cechy a wy mi napiszcie do jakiego zwierzęcia te cechy pasują.
Przyjacielska
Uparta(No ale bez przesady)
Skromna
Dostosowuje się do sytuacji
Rodzinna
Wrażliwa
No i trzeba przyznać trochę wścibska i arogancka
Proszę o baaardzo szybką odpowiedź :*

2

Odpowiedzi

2010-01-17T18:33:16+01:00
Osioł
uparta- jak osioł
skromna- każdy osioł jest skromny xD
dostosowuje się do sytułacji - wędrówka osła i shreka nie było konfortowo xd
rodzinna - Osły nie cierpią być same :)
Wrażliwa- osiołki są wrażliwe i takie słodkie :*
a to ostatnie -to znowu podaje przykład ze shreka xD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:34:16+01:00
Proponuję młode delfiniątko (starsze już nie są bardzo uparte) :)