Z podanych liter utwórz nazwy miejsc związanych z transportem. Następnie napisz nazwy środków transportu, które można znaleźć w tych miejscach.

Wiem, że banał, ale mi się nie chce myśleć już dziś XD.

PLACES TYPES OF TRANSPORT
tastion
tops
tarpior
kanr

DZIĘKI :).

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:32:52+01:00
Station - Train
Stop - Bus
Airport - Airport
Rank - Taxi

Powinno być dobrze, też miałam takie zadanie ;P.
26 4 26
2010-01-17T20:28:34+01:00
A)Station - train
b)Stop - bus
c)Airport - airport
d)(chyba tak bedzie)Rank - taxi
9 4 9