Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:35:08+01:00
Liczba parzysta 2x, bo każda liczba podzielna przez dwa jest liczbą parzystą; druga liczba parzysta będzie większa o dwa od tej (2x+2); suma:
2x+2x+2=4x+2
2 3 2
2010-01-17T18:39:44+01:00
2n - liczba parzysta ( dzieli się przez 2)
2n + 2 - kolejna liczba parzysta
Suma kolejnych dwóch liczb naturalnych parzystych :
2n + (2n + 2) = 4n + 2 , gdzie n dowolna liczba naturalna.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T18:42:43+01:00
2y - liczba parzysta ( dzieli się przez 2)
2y + 2 jest następną liczbą parzystą
2y+2y+2=4y+2
2y + (2y + 2) = 4y + 2 , gdzie y dowolna liczba naturalna.
2 3 2