Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:38:09+01:00
5000m+500m+50m+5m=5555m
5555m/5=1111 skoków
2010-01-17T18:38:40+01:00
Zacznijmy od zamiany wszystkich jednostek na metry:
5000m jest ok
5000dm=500m
5000cm=500dm=50m
5000mm=500cm=50dm=5m

5000m + 5000dm + 5000cm + 5000mm=5000m+500m+50m+5m=5555m

Jeżeli jeden skok kangura ma długość 5m, to musi on wykonać 5555/5=1111 skoków.
  • bele
  • Rozwiązujący
2010-01-17T18:41:01+01:00
500000+50000+5000+500=5555

5555:5=1111


W 1111 skokach pokona dystans