Odpowiedzi

2010-01-17T18:39:31+01:00
1 : 2 500 000 = 1cm - 25 km

25km * 5 = 125 km

Odp: Odległość między tymi miastami w terenie wynosi 125 km.

Mam nadzieję, że pomogłam ;D
1 5 1
2010-01-17T18:40:19+01:00
1:2 500 000
Na mapie 5cm.

W rzeczywistości:

Skala jest pomniejszająca, więc trzeba pomnożyć
2500000*5=12500000cm

12500000cm=125000m=125km
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:40:41+01:00
1 : 2500 000
1 cm - 2500 000 cm
1 cm - 25 000 m
1 cm - 25 km

5 cm * 25 km = 125 km

Odp. Odległość między tymi miastami w terenie wynosi 125 km.
1 5 1