Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-28T19:22:50+02:00
G=L/P
G=296mln/9,6mln km²=30,8(3)mln ludzi/km2≈31mln ludzi/km2
Odp. Na kilometr kwadratowy przypada średnio 31 mln ludzi.
12 4 12
2009-09-28T19:23:19+02:00
Dzielimy liczbę ludności przez powierzchnię:
296 : 9,6 = 30,8(3)
14 4 14
2009-09-28T19:55:52+02:00
Gęstość zaludnienia = 296 mln / 9,6 mln km kw = 30,8(3) mieszkańca na 1 km kw.
25 4 25