Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T18:46:10+01:00
122' 25 - 80 = 42' 25
42' 25 * 4 = 169 <min>
169 min =2 h 49min
1.00 - 2h 49 min = 11.11

jest 11.11 w San Francisco
31 3 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:31:01+01:00
W Miami (80ºW) jest godzina 1:00 czasu słonecznego. Uzupełnij rysunek i oblicz godzinę czasu słonecznego, która jest wtedy w San Francisco (122º25W). Ziemia w ciągu 4 sekund obraca się o 1'!

122º25'-80º=42º25'
42º25'*4min=42i5/12*4min=168min+1i2/3min=170min(w zaokrągleniu)
170min=2h50min
1.00-2h50min=0.00-1h50min=22.10
51 3 51