Odpowiedzi

2010-01-17T18:46:07+01:00
Ludzie woleli by usłyszeć prawdę na swój temat ponieważ lepsza zła prawda niż kłamstwo
19 2 19
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T18:48:26+01:00
Według mnie wolą słyszec prawde. Gdyż, gdy człowiek słyszy prawdę i jeśli jest to złe stara się to zmienic. Jest to przydatne, iż wtedy możemy zmienic swój charakter na taki jaki się podoba ludziom. Ludzie powinni zawsze mówic prawde. Wtedy poznawanie siebie było by dużo łatwiejsze.


Prosze. To moja odpowiedź. :) pozdro. :)
23 4 23
2010-01-17T19:11:19+01:00
Moim zdaniem ludzie wola słyszeć tylko pochlebstwa na swój temat nikt nie lubi słyszeć o sobie złych rzeczy a szczególnie prawdę jeśli ktoś kłamie . Nikt z nas nie chce być obrażany ani mówić o nas złych rzeczy ;*


mam nadziej ze pomogłam;]
16 3 16