Odpowiedzi

2010-01-17T18:53:15+01:00
Wyobraź sobie przychodzi taki Jezus i mówi że jest synem Bożym,uwieżyła byś na słowo tak jakby twoj kolega powiedział że jest krolem swiata i że potrafi cie zbawić.Dlatego ludzie nie chcieli by Jezus sie pdawał za kogos ,kogo oni sobie wyobrażali jako wielkiego syna który wyzwoli wszystkich z niewoli.

Tak mówi naz pan z Histry :D
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T20:21:02+01:00
Ponieważ głosiło, że wszyscy są równi, że nie ma bogatych i biednych, wolnych i niewolników. Wszyscy mają te same prawa, niezależnie od stanu. Że każdy go jest dobry trafi do raju.