Odpowiedzi

2010-01-17T19:00:12+01:00
Usa-kanion kolorado,gigantyczne drzewa sekwoje osiągające aż 90m
chiny mur chinski i tańczący smok
austalia największy kamień świata-ayers rock,wielka rafa koralowa
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-17T19:06:00+01:00
Francja - Lazurowe wybrzeże , Luwr , Łuk Triumfalny

Włochy- koloseum , krzywa wieża , wencja ,wulkan Etba[sycylia]

Egipt - piramidy , pustynie , sarkofagi

Hiszpania -stadiony piłkarskie , piękne wybrzeża