Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:08:10+01:00
OGŁOSZENIE!
29 stycznia 2010 roku odbędzie się otwarcie muzeum imienia Kazimierza Pułaskiego. Impreza rozpocznie się o godz. 15, przy ulicy Marszałkowskiej 5 w Warszawie. Wstęp wolny, serdecznie wszystkich zapraszam.

Dyrektor Centrum Kultury w Warszawie
2010-01-17T19:09:08+01:00
Ogłoszenie!
Dnia 20 stycznia 2010 na ul. Poniatowskiej w Warszawie otwarte zostanie Muzeum im. S. Batorego. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych!

Dyrektor Muzeum

Zycze piatki ;)