Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-17T19:10:38+01:00
-3(x-4)=7-2(3x-7)

-3x+12 = -6x +21 |-12 +6x

3x=9|:3
x=3

2(2x+3) = 4-(3x-6)

4x + 6= 10-3x | +3x -6
7x=4 |:7

x=4/7
2010-01-17T19:13:47+01:00
-3x+12=7-6x+14
-3x+6x=21-12
3x=9
x=3



4x+6=4-3x+6
4x+3x=10-6
7x=4
x=4/7
2010-01-17T19:17:16+01:00
-3x + 12 = 7 - 6x + 14
-3x + 12 = 21 - 6x
-3x + 6x = 21 - 12
3x = 9 /:3
x = 3


4x+6=4-3x+6
4x+3x=10-6
7x=4
x=4/7